Ruilen & Terugsturen

Het kan voorkomen dat je een product wilt ruilen of retourneren, omdat het product niet past, je niet tevreden bent of gewoon, zonder een echte reden. In dat geval helpen we je graag verder door het product terug te nemen.

 

In het kort

  • 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Liever ruilen? Na ontvangst van je retour, sturen we het nieuwe product gratis naar je op.
  • Geld terug? We boeken het bedrag direct meteen terug zodra we je retour verwerkt hebben.
  • Fabricagefout? Uiteraard heb je garantie op je product.
  • Meld je retour online aan en verstuur het zelf op of breng het product gratis terug in onze winkel.

 

Hoe te ruilen of retourneren?

Als je iets bij ons koopt heb je altijd een bedenktijd van 14 dagen nadat je een product hebt ontvangen. Binnen deze termijn kan je het product terugsturen of gratis langsbrengen in onze winkel. Je kan ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of om het product te ruilen voor een andere maat of een ander product.

 

Waar moet je op letten?

  • Je hebt 14 dagen na ontvangst de tijd om het retour online aan te melden of breng het binnen 14 dagen terug bij onze winkel in Antwerpen.
  • Na het aanmelden heb je nog 7 dagen om het product terug te sturen je ontvangt het retouradres per e-mail.
  • Gebruik de originele verzendverpakking om het product in te pakken. Plak geen verzendlabels direct op onze producten of hun verpakkingen. Schoenen dienen altijd ingepakt te worden in een extra verzenddoos.
  • Passen mag, maar bij gebruikssporen, missende accessoires of ontbrekende/beschadigde verpakkingen heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag.
  • Breng je product naar het postkantoor of naar onze winkel.
  • Zorg ervoor dat je bij verzending een track&trace code meekrijgt, wij zijn niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte zendingen zonder track&trace code.
  • Zodra we jouw retour verwerkt hebben ontvang je van ons een e-mail. In drukke periode’s kan dit langer duren

 

Let op: Als je over de 14 dagen bedenktermijn heen bent gegaan is het niet meer mogelijk om je product terug te sturen.

 

Wat kan je van ons verwachten na het retourneren?

We doen altijd ons best om jouw teruggestuurde pakket snel te verwerken. Waarna we werken aan de door jouw gewenste oplossing.

 

Ruilen voor een nieuw product?

Nadat we het retour product hebben ontvangen en verwerkt sturen we het nieuwe product gratis naar je op.

  • Is het nieuwe product goedkoper? Dan maken we het restbedrag natuurlijk naar je over.
  • Het nieuwe product is duurder? We maken voor jou een betaalverzoek, deze vindt je terug in je account. Nadat je het resterende bedrag hebt overgemaakt, zullen we direct het product naar je versturen.
  • Mocht het product niet meer op voorraad zijn, dan storten we het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee je ook hebt betaald.
  • Wil je nog andere producten bestellen, laat dit dan tijdig weten via je retouraanmelding of de klantenservice.

Liever je geld terug?

Na het verwerken van je retour maken we direct het aankoopbedrag terug over. Heb je betaald met een cadeaubon of kortingscode? Dan activeren we deze weer voor je.

  • Aankopen die gedaan zijn in onze winkel in Antwerpen kunnen enkel geruild worden voor een cadeaubon.
  • Breng je een online aankoop terug in onze winkel? Dan maken we het geld over naar het betaalmiddel waarmee je de aankoop hebt geplaatst. We kunnen geen contant geld meegeven in onze winkel.

Een product terugsturen

Ik heb al een account

Log dan in om je producten terug te sturen via de account pagina.

Ik heb nog geen account

Activeer je account met het e-mail adres dat je gebruikt hebt voor je order of stuur een email naar onze customerservice met de onderstaande gegevens:

Zet in de titel: Retour “ORDERNUMMER”
In de tekst:

  1. Artikelcode of productnaam (met de maat)
  2. Retourreden
    1. Product voldoet niet aan verwachting. Graag toelichten.
    2. Product beschadigd/defect bij ontvangst. Graag toelichten.
    3. Onjuist product besteld
    4. Verkeerde product ontvangen
    5. Onjuiste maat besteld
    6. Verkeerde maat ontvangen
    7. Geen reden
  3. Retouractie
    1. Geld terug
    2. Ruilen voor een ander product
    3. Ruilen voor hetzelfde product(bij een defect)
  4. Eventueel een toelichting

Hierna kan je je producten zelf versturen met een postbedrijf naar keuze.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »