Verzenden & retourneren

Verzenden

Verzenden doen we met Bpost, alle zendingen zijn volgbaar. Nadat je je bestelling hebt betaald zal je een e-mail ontvangen met daarin alle informatie die je nodig hebt om je pakketje te volgen op www.bpost.be/track.

Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan eerst je spamfolder. Daar ook niets te vinden? Stuur even een mailtje naar customerservice@avenuestore.be en we helpen je verder.

Retourneren

Retourneren is natuurlijk perfect mogelijk. Doe dit wel binnen de 14 dagen na ontvangst (anders vervalt het verzakingsrecht), en vergeet niet de reden te vermelden.

Klanten die buiten de EU wonen, nemen best even contact met ons op.

Klaten binnen de EU: Volg deze URL om je retour aan te vragen. 

In de rechterbovenhoek kan je de taal aanpassen, met de keuze tussen Frans, Nederlands of Engels.

Om er zeker van te zijn dat je order veilig terug tot bij ons komt, kan je deze vijf stappen volgen.

 

Eerste pagina

- Jouw postcode

- Tracking code: deze vind je in onze voorgaande mails omtrent dit order, of op het label dat op je bestelling gestickerd is.

Tweede pagina

- Je eigen gegevens: naam, adres, etc.

Derde pagina

- Selecteer een postkantoor in je buurt, waar jij het pakket gaat afgeven.

Vierde pagina

- Bevestig dat al je gegevens kloppen.

Vijfde pagina

- Print het label af en plak het op je pakket. LET WEL: er mogen zeker geen andere labels (van onze zending naar jou toe, bijvoorbeeld) meer zichtbaar zijn, anders is de kans groot dat het pakket gewoon terug bij jou wordt afgeleverd.

 

 

We contacteren je wanneer we je retour hebben ontvangen, hierna krijg je ofwel een terugbetaling ofwel een nieuwe trackingcode voor het vervangend product. 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »